Rabu, Januari 22, 2014

My Score A @ Google Listing now!! Great!!

2 ulasan:

  1. assalamualaikum..err pnggil kak jela eh senang..
    act saya nk tnya kak pasal skor A ni... tunang saya baru hadiri taklimat tntang skor A di bandar tasik selatan. saya dapati dia amat taksub lepas balik dri program tuh. secara terbuka, boleh kak cerita sikit pasal skor A ni..n mengenai sistem MLM yg diamalkan oleh skor A ni..cmne downline kebawah - kebawah - kebawah dapat pulangan? n kak tolong terangkan tentang gambarajah yg sya snapshot. (sya akn attach kemudian melalui email lepas kak reply). tolong saya eh kak. saya risau impian tunang saya lebur cmtu je. ptama skali nk bwk prents g umrah. mnangis2. saya xnk dia kecewa setelah terlambat. kak reply kt email sya [B]street91_meteor@yahoo.com[/B]

    BalasPadam
  2. salam sejahtera semua... talian telifon saya telah beralih ke 0107125878
    harap maklum

    BalasPadam

Madam Zu Akma
Ba. Sc. Edu. Hons
SULTAN IDRIS UNIVERSITY OF EDUCATION
E-LEARNING CONSULTANT
+60107125878
zurakmar@yahoo.co.uk